Laden...

ArcBox Go

ArcBox Go

U maakt best wel wat offerte’s per maand, u dient deze goed op te kunnen volgen en u heeft nood aan gebruiksgemak.

In de volgende sectie’s kan u meer uitleg vinden omtrent de opties die u heeft.
Kijk zeker en vast ook eens naar de formule ‘ArcBox Pro’

Klanten Beheer
Beheer uw volledig klantenbestand; ArcBox go laat u toe om meerdere adressen per klant opslaan, op die manier kan u eenvoudig onderscheid maken tussen bijvoorbeeld het facturatie adres en een werfadres. Wenst u graag klanten op te zoeken op basis van hun BTW nummer, probeer dan zeker eens ArcBox Pro gedurende 30 dagen geheel gratis.
Artikelen beheer
In het ArcBox go pakket kan u uw artikelen volledig zelf beheren; voer ze manueel in of laat ons u helpen met een volledige lijst op te laden. Eenmaal u de artikelen in het systeem hebt zitten kan u deze eenvoudig invoegen in nieuwe offerte’s of facturen.
Offerte's en facturen
Zet uw documenten naar uw hand en gebruik uw eigen huisstijl; pas offerte’s en facturen zo aan dat de afdruk volledig naar uw wens is en op maat van uw zaak. Maak gebruik van handig opzoeklijsten voor artikels en titels en dit alles in een super gebruiksvriendelijke omgeving.
2 Gebruikers
U heeft een helpende hand die u bijstaat bij de facturatie of u wenst uw boekhouder op eender welk moment toegang te geven tot uw facturen, maak dan gebruik van de handige optie om een extra gebruiker aan te maken. Met het Go pakket kan u tot 2 gebruikers aanmaken die aan dezelfde data kunnen werken los van elkaar, dit maakt het alleen nog maar handiger.
Gepersonaliseerde lay-out
U bent U en uw facturen zijn als geen ander. Daarom dat u op een eenvoudige manier een excel template kunt samenstellen dat gebruikt wordt voor uw offerte’s en of facturen. Die template kan u naar hartenlust aanpassen en zelf in het systeem opladen. Bij het afdrukken van offerte’s heeft u vervolgens de keuze om de excel versie te downloaden of een pdf versie van het bestand.
Klik op een afbeeldingen om ze te vergroten …